مستبقات اکسو

شنبه 19 اسفند 1396
14:12
Alice

dongA.com

Exorcio VS Warner One، 15th (امروز) بازی بولینگ

ورودی | 2018-02-15 16:38:00



عکس = MBC ارائه شده است


گروه اکسو و وارنر با بولینگ برنده شدند.


مسابقه بزرگ EXO و وارنر یکی در رویداد بولینگ اعلام شد در "ویژه ویژه 2018 ستاره دو و میدانی، دوچرخه سواری، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک ریتمیک و مسابقات قهرمانی ایروبیک"


رویداد بولینگ، که برای اولین بار در Ssangyongdae تاسیس شد، به تازگی به عنوان یک ورزش ملی داغ ظاهر شد و با توجه به ظاهر بتهای برتر رتبه جلب شد.


به ویژه Yang Yi-Sup، یون Jun-hyung و Dae Se group Warner یکی از ستون های برجسته Exo و برجسته، معمولا به عنوان علاقه مندان به بولینگ شناخته می شود، برای مدال طلا رقابت کردند.


در مسابقه مقدماتی، "Exo vs Wonner One"، یک بت بزرگ مانند یک بازی از سرنوشت، یک مسابقه بزرگ بود و گرمای استادیوم داغتر شد.


چان یول به عنوان یک تیم با شرکت Trax Jay ظاهر شد. دو نفر به عنوان کاندیداهای قوی برای مسابقات بولینگ و تیم عالی آنها انتخاب شدند.


وارنر بر علیه لی و لی جی یونگ برنده شد، که به عنوان یک بازیکن بازی کرد، توانایی بولینگ تمیز را در موقعیت کامل نشان داد که درست همانند یک بازیکن حرفه ای بود و اعضای Warner One که مشارکت نکردند حمایت زیادی به تیم دادند.


برنده رقابت بولینگ بت (Idol Bowling Rivalry)، که موجب شد که دست او را عرق کند، در «Dae Sang Dae» یافت می شود که در ساعت 5:10 بعد از ظهر پخش خواهد شد.


Donga.com تیم اخبار دیجیتال dnews@donga.com


در اخر باید بگم اوپا چانیول موفق باشی


[ بازدید : 417 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
من عاشق کره هستم ومهم تر از اون من یک اکسوالم
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به me and EXO است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]